מצבות משיש שחור: מצבות יוקרתיות משיש שחור | רמי מצבות

מצבות משיש שחור

מצבות משיש שחור הן מצבות מאבן שיש, המראה יוקרתי של האבן יחד עם חוזקו ועמידתו לאורך שנים רבות, הפכו את האבן שיש גרניט לאבן מועדפת לבניית מצבות. מצבות משיש שחור מיובאות ממספר מקומות בעולם ולכן מחירו בהתאם. כיום היבוא העיקרי הוא מהודו ומסין ואיכות האבן משתנה בהתאם לסוג האבן ולמפעל המייצר אותו.

עיצוב מצבות שיש גרניט שחור

שיש גרניט שחור הינו אבן שקשה לפיסול. עיצוב האבן נעשב באמצעות חיתוך ביהלום ובלייזר. עם זאת האבן נוחה ומתאימה ביותר לחריטת תמונה על מצבה, ניתן לחרוט תמונות, דיוקנים ופורטרטים למיניהם. אבן שיש היא המתאימה ביותר לעבודות מסוג זה מאחר שצבעה השחור מאפשר ליצור טכניקות של שחור ולבן ואור וצל על התמונה, ללא צורך בשימוש בצבעים שעלולים לדהות עם הזמן.

בניית מצבה חזקה

מצבה משיש גרניט שחור בעל יתרונות רבים. האבן הינה בעל צפיפות גובהה וחזקה מאוד, היא עמידה לפגעי מזג האוויר וגם לאחר שנים מראה המצבה נשאר מרשים. האבן בעל מבנה אחיד ללא חורים או סדקים השומר על שלמות המצבה ואינו נפגם. כמו כן הברק של האבן נשמרת לאורך שנים רבות.

מצבות יוקרתיות

מצבות משיש גרניט שחור הינם יוקרתיות הן בשל המראה המהודר שלו והן בשל העיבוד שנעשה עליו.  ניתן לבנות מצבות מיוחדות ובעלות מראה מרשים. ניתן לבנות מצבות משפחתיות מאבן שיש שחור או מצבות זוגיות. שיש גרניט שחור אינו זקוק לטיפול ותחזוקה מיוחדת.

אולי יש לך שאלות?

הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן.