מצבות מיוחדות משיש - רמי מצבות תעשיות אבן ושיש

מצבות מיוחדות משיש

מצבות מיוחדות משיש

מהן מצבות מיוחדות משיש?

מצבות מיוחדות משיש הן מצבות אשר נעשות באופן ייחודי ובהתאמה אישית לפי דרישה.

ישנו כיום מבחר עשיר של מצבות העשויות משיש טורקי וגרניט לכל סוגיו, כגון – מצבות מגרניט אפור, מצבות מגרניט שחור, מצבות מגרניט אדום , מצבות מגרניט צבעוני .

עם השנים נהיה יותר ויותר מקובל להנציח את יקירנו לא רק במצבת אבן רגילה אלא להביא את סיפור חייו אל משכבו האחרון של הנפטר תוך שימוש במצבה מיוחדת.

כמו כן ניתן לחרוט על השיש תמונות של הנפטר , כיתוב ייחודי לאותו אדם או כל דבר אשר יעלה על דעתכם על מנת להעניק נופך מיוחד ומקורי לנפטר.

שימוש במצבות משיש הוא העדיף ביותר הן מבחינת איכות המצבה והן מפני עמידתו בכל תנאי מזג האוויר. כמו כן תחזוקת מצבת שיש הוא קל ויעיל יותר.

מה חשוב לדעת כאשר מזמינים מצבות מיוחדות משיש?

חשוב לדעת שברוב הפעמים יצטרך בית העסק אשר ממנו מזמינים את המצבה להשתמש בחיתוך בלייזר או חיתוך ביהלום תעשייתי על מנת להגיע לתוצר הנדרש ורמת גימור גבוהה.  

בל נשכח שמצבות מיוחדות הן לרוב יקרות יותר מפני שמראה המצבות מעניק מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי אשר נותן הידור למצבה, העיבוד והעבודה אשר נעשות על המצבה גם מייקרות את מחירן בהשוואה למצבות רגילות.

אנחנו ברמי מצבות בעלי ניסיון של שנים רבות עם עבודה של אלפי מצבות מיוחדות. 

אנו מזמינים אתכם,המשפחה האבלה, לבחירת מצבות במבחר עצום. אנו מציעים לכם פגישת ייעוץ לא מחייבת לבחירת מצבות בהתאם לתקציבכם.

אתם מוזמנים לפנות להתייעצות בהליכי קבורה ובחירת המצבה הראויה ליקירכם.

אנו מזמינים אתכם להתקשר לבירורים עבור סוגי המצבות הקיימים, הכיתוב עליהן וליווי בבחירת המצבה.

למידע נוסף אל תהססו להתקשר אלינו .

אתכם באבלכם, רמי מצבות.

אולי יש לך שאלות?

הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן.