מצבות בראשל"צ - מצבות בדיוק לפי דרישת המשפחה האבלה | רמי מצבות

מצבות בראשון לציון – מצבות בדיוק לפי דרישת המשפחה האבלה

מחפשים מצבות בראשון לציון?

מצבות בראשון לציון זה רק רמי מצבות עם ניסיון רב שנים בייצור ועיצוב מצבות , מפעלנו שוכן בראשון לציון ברחוב יסוד המעלה 7, אנו מספקים מצבות בראשון לציון, חולון, בת ים, תל אביב, פ"ת , רחובות, אשדוד וכל אזור גוש דן .

עולם המצבות הוא נרחב ויש מבחר רחב גדול של מצבות בין אם זה מצבות מאבן חברון, משיש טורקי, מצבות מגרניט שחור,מצבות מפוסלות מאבן מצבות עם תמונה, מצבות סנהדרין וכו'.

רמי מצבות מספקת עבורכם עולם עשיר של מצבות בדיוק לפי דרישת המשפחה האבלה ותוך מתן שירות מהיר ומענה אנושי אשר ידאג לכם למצבה בין אם זה מצבה בראשון לציון או בבית העלמין ירקון, בית העלמין חולון וכן כל מקום קבורה אשר תבחרו לקבור את יקירכם, אנחנו ברמי מצבות ראשון לציון נדאג לכם.

בשנים האחרונות אנו רואים מבחר עשיר של מצבות וצבעים שונים שהמשפחות האבלות בוחרות, אנחנו ברמי מצבות ראשון לציון נדאג לכל בקשה שלכם ונתאים לך במדויק את המצבה הנבחרת.

לפני שאתם בוחרים מצבה חשוב לשים לב לבחור את האבן הנכונה עבורכם, הן מבחינת האקלים הארץ ישראלי והן מבחינת ניקיון ותחזוקה וכמובן עלות המצבה.

יש משפחות שיעדיפו את העוצמה הבא לידי ביטוי בסלע פראי המסמל עבורם את כוחו של הנפטר בכך שהיה סלע איתן ויציב במשך שנות חייו ויש משפחות שיעדיפו מצבה יותר סטנדרטית ו"רגילה" בלי להוסיף אלמנטים משניים.

ניתן לשלב את המצבה יחד עם גינת ירק אשר מעניקה נופך טבעי למצבה ולסביבתה או לשלב יחד עם אבן טבעית או שיש , כמובן שכל מצבה נעשית

בהתאמה אישית לפי דרישת המשפחה.

 כמו כן חשוב לדעת לבחור בעל מקצוע בעל ניסיון על מנת להתאים את המצבה וחומר הגלם הנדרש.

אנחנו ברמי מצבות מזמינים אתכם,המשפחה האבלה, לבחירת מצבות בהתאמה אישית עם מבחר עצום ומרשים.

ברמי מצבות אנו מציעים לכם פגישת ייעוץ לא מחייבת לבחירת מצבות אשר יהיו בהתאם לתקציבכם.

אנו מזמינים אתכם להתקשר לבירורים עבור סוגי המצבות, הכיתוב עליהן,התמונה, הצורה, סוג האבן וליווי צמוד בבחירת המצבה המתאימה ביותר לפי דרישתכם.

אנו מתחשבים בצורכיהם המיוחדים של לקוחותינו, ומספקים את המצבה המוגמרת כמה שיותר מהר :
תוך 10 עד 12 ימי עבודה. שירותינו ניתנים בכל אזור גוש דן – מאשקלון ועד השרון.

למידע נוסף אל תהססו להתקשר אלינו .

שלא תדעו עוד צער, רמי מצבות.

 

אולי יש לך שאלות?

הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן.