חידוש ושיפוץ מצבות - רמי מצבות תעשיות אבן ושיש

חידוש ושיפוץ מצבות

המצבות של היקרים לנו עומדות שנים על גבי שנים בכל מזג אוויר, חשופות לרוחות, לגשם ולשמש. עם השנים אנו יכולים לראות את הדהייה של האותיות, את מרקם האבן משנה את צבעו ואף סדקים חדשים המתגלים בהם. חידוש מצבות הוא שירות המבצעים ליטוש המצבה וחידוש האותיות של המצבה. חידוש המצבה שומרת על מראה מכובד וראוי. לא פעם עם השנים יש צורף של שיפוץ המצבה הדורש להחליף את המצבה או לחזק את הבסיס של המצבה.

חידוש או שיפוץ

ישנם מקרים שהמצבה ישנה ויש צורך בחידוש המצבה וישנם מקרים שחידוש יספיק. חידוש יכול לכלול ליטוש האבן החושף שכבה חדשה וחידוש הצבע. במקרים בהם המצבה זזה ממקומה או שיש סדק גדול כדאי לבצע שיפוץ מקיף יותר.

שיפוץ המצבה

עם השנים יכולים להתגלות סדקים במצבה המחייבים איטום,איטום בזמן תמנע מסדקים גדולים יותר שיביאו לשבירת המצבה. ישנם סוגי אבנים הנשחקים מהר יותר ויש שלאט יותר, חלק מהמצבות צריכות תחזוקה פחותה וחלקן רבה יותר וזאת תלוי רבות בסוג האבן.

חידוש המצבה באמצעות ליטוש

תחזוקת מצבות כוללת שימוש של חומרי ניקוי המתאים לסוג האבן ובטכניקות המתאימות, שיבטיחו מצבה משופצת ונקייה לעוד שנים רבות.  הצטברות של פטרת ושכבת לכלוך על גבי המצבה, ניתן לראות מרקם שחור או ירוק על האבן הדורש  ליטוש  השכבה העליונה של המצבה. לאחר הליטוש המצבה מקבלת מראה חדש לחלוטין.

השלמת חלקים חסרים במצבה

כתוצאה של בלאי של שנים רבות, וסוג האבן שממנה נבנתה המצבה יש מצבות שנשחקו ואף חלקים ממנה נפלו. חידוש המצבה באמצעות החלפת המצבה או השלמת חסרים חלקים. לעתים חידוש המצבה דורש שיפוץ מצבה, ואין דרך להימנע מכך.

חידוש אותיות על המצבה

שיטת כיתוב האותיות על המצבה נעשה לרוב על ידי צבע. חידוש האותיות נעשה על ידי צביעת האותיות מחדש. ישנן מצבות שהאותיות מודבקות על המצבה, במקרה של נפילת אותיות או אותיות נשברו יש לחדש את האותיות.

אנו כאן להעניק לגם שיקרות חידוש מצבות מקצועי להענקת מראה יפה למצבה.

לפרטים על שירותי מצבות נוספים. ייעוץ חינם עבור סוגי המצבות, הכיתוב עליהן , מחירים וליווי בבחירת המצבה.

אנו מזמינים אתכם,המשפחה האבלה, לבחירת מצבות במבחר עצום. אנו מציעים לכם בפגישת ייעוץ לא מחייבת לבחירת של מצבות בהתאם לתקציבכם.

אתם מוזמנים לפנות להתייעצות בהליכי קבורה ובחירת המצבה הראויה ליקירכם.

אנו מזמינים אתכם להתקשר לבירורים עבור סוגי המצבות הקיימים, הכיתוב עליהן וליווי בבחירת המצבה.

למידע נוסף אל תהססו להתקשר אלינו .

אתכם באבלכם, רמי מצבות.

 

אולי יש לך שאלות?

הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן.