מצבות סלעים טבעיות - רמי מצבות תעשיות אבן ושיש

מצבות סלעים טבעיות

מצבות סלעים מסמלות את החיבור לטבע לאדמה. מצבות סלעים הן מצבות שמשתמשים באבן סלע בצורתה הטבעית, אם בעבר בתי העלמין היה ניתן לראות מצבות אחידות בצבען ובצורתן, עם השנים החלה מגמה של עיצוב מצבות הכוללות סוגי אבן שונים ואף עיצוב  מצבות בצורות שונות וכיום מצבות סלעים טבעיות הפכו אף הן להיות נפוצות יותר, וניתן למצוא אותם בבתי עלמין רבים.

מצבות מעוצבות  שהן מצבות סלעים, כולל בחירה של אבן שניתן להניח אותה כמצבה עם הכנה למקום לכיתוב, ניתן לבחור בין אבן עומדת לאבן שוכבת. לעתים ניתן לראות גם מצבות שהן שילוב של שני סוגי אבנים. הנחת אבן סלעית נותנת מראה ייחודי למצבה. כל מצבה טבעית היא בעלת מראה ייחודי ואין שני לה היות ולכל סלע יש צורה שונה.

מבחר סלעים לא מסותתים לבניית המצבה

מצבות סלעים טבעיות לרוב מיוצרות מסוגי אבנים מקומיות. ניתן למצוא  מבחר רב של סלעים באיכות גבוהה. מצבות סלעים טבעיות נעשות לעתים על ידי המשפחה, מתוך בחירה של התאמת צורת הסלע לאדם ולהעדפה של המשפחה.. מבחר הסלעים הם: סלע סלייב, סלע בזלת, סלע חלילה ואבן חברון. הבחירה של אבן סלע  בעלת יתרון של איכות האבן לעמידות והגנה גבוהה מפגעי הזמן בימי הקיץ החמים ובימי החורף הגשמיים. עם זאת ככל אבן שעומדת בטבע היא משנה את צורתה עם השנים, רטיבות, רוח או חום קיצוני. מצבות סלעים יכולות לאבד מצורתן המקורית, פעמים רבות השינוי אינו פוגע במראה המצבה והזמן הניכר עליו מוסיף למצבה. אך במקרים  אחרים הסלע עשוי להישבר כמו כל אבן בטבע.

אנו פועלים בתחום מעל עשרים שנה, ניסיון רב בבניית מצבות סלעים טבעיות. תוכלו לבחור ממגוון של סלעים טבעיות לבניית המצבה ובעיצוב שתבחרו

אנו מזמינים אתכם,המשפחה האבלה, לבחירת מצבות סלעים במבחר עצום. אנו מציעים לכם בפגישת ייעוץ לא מחייבת לבחירת של מצבות בהתאם לתקציבכם.

אתם מוזמנים לפנות להתייעצות בהליכי קבורה ובחירת המצבה הראויה ליקירכם.

למידע נוסף אל תהססו להתקשר אלינו .

 

 

אולי יש לך שאלות?

הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן הכאב עצמו הוא כאב רב, אבל אני נותן לו זמן.